pondělí 27. října 2014

these days...


Tieto fotky sú asi tri týždne staré a keď na nich pozerám chýba mi to počasie :( Takto to bolo super. Tuším, že je to fotené o pár dni na to, čo som prišiel z Prahy, kde som si kúpil tieto úplne super nohavice.Nechodil som skoro vôbec po obchodoch, preto som si doniesol len nohavice a tuším, že okrem nich som si nič nekúpil.Ten trip v Prahe bol vlastne asi o poučení sa zo všetkeho a tuším, že sa tam uzavrela jedna životná kapitola a tak vznikla fráza ,,Do Prahy nemôžeš ísť sám"... Teraz sa už len smejem. Pred pár týždňami som bol v Budapešti na deň len so spolužiačkami a bol to super deň a kedže sa nam otvoril analóg asi naše fotky a spomienky zhoreli, ale pre istotu dám ten film vyvolať pretože sme tam fotili tiež post ! Celý deň sme zháňali film a keď sme ho nakoniec našli, sme ho neskôr opití nehctiac otvorili... No čo už :D Tento týždeň idem do Viedne na Gagu a strašne sa teším ! Fotky fotila šikovná Aďa :))) 











Snapback-Nike
Coat-second hand
T-shirt-H&M
Trousers-Topman
Shoes-Nike




Žádné komentáře:

Okomentovat