neděle 14. září 2014

no surprises

 Konečne.Konečne mám pocit, že ovládam svoj život iba ja, teraz budem vyzerať, že som ovplyvnitelný :D ale nie naozaj cítim, že po dlhej dobe robím správne a vlastné rozhodnutia a všetko je ako chcem. Je super ísť v piatok večer na čaj! A ešte viac super je v strede sobotňajšej noci sa otočiť a namiesto párty ísť s rodičmi do mesta ! :D Dúfam, že tieto rozhodnutia a menej alkoholu v mojom živote vydržia dlhšie...Dni su čím ďalej tým plnšie, zachvílu už z toho budem strašne nervózny, pretože som zvyknutý mať strašne veľa voľného času. O týždeň som na víkend v Prahe, kvôli tomuto eventu. Neviem prečo, ale nejako sa do Prahy neteším, ale určite bude super! Btw fotky mi robila super Ann a vymenili sme si pri fotení úlohy, pretože stále sa dnu v sebe cítim, že foťák je proste foťák a patrím za neho nie pred, tak fotky z tohto dňa nájdete na mojej fanpage.









Hoodie - H&M
T-shirt - Second Hand
Jeans - H&M
Bag - Choies
Snapback - Nike - foot locker
Shoes - Nike airforce




2 komentáře: