úterý 9. září 2014

last

Posledný rok, posledné kávy, posledné párty, všetko posledné.Na jednej strane mi je z toho smutno pretože som dosť naviazany na vela veci a celkovo na to čo som si vybudoval za celý život a cítim sa dosť mladý robiť rozhodnutia a ísť na vysokú.Na druhej strane už som naozaj presýtený všetkých shitov na okolo a naozaj ma to už nebaví a už to ani nezvládam dookola riešiť čo sa v tomto meste deje atď.Tento rok budem strašne busy boy :D konečne.Už som sa naozaj dokopal k všektému aj keď ľudia o mne stále vravia, že nič nedotiahnem do konca a že sa stále na všetko vykašlem.Aby som predišiel riešeniu blbostí a úplneho strácania času som začal robiť autoškolu, konečne som sa dokopal k riešeniu certifikátu z angličtiny, ktorý keď dám mi umožní študovanie v zahraničí, takže teraz chodím ešte aj na angličtinu a z čoho mám úplne, ale úplne najväčšiu radosť je to, že som začal pracovať na maturitnom filme a snáď vyjde! Keď si už myslíte, že vás nikdy nič nenapadne tak to je blbosť, pretože ja som nad ním rozmyšlal cele leto a napadlo ma to až teraz.Btw btw dnes vyšla EMMA a je tam článok o Vande  a mám tam fotku a to je jedna z ďalších drobností, ktorá ma teší ! 
Vlastne mám toho viac než kedykoľvek predtým a som naozaj takto šťastný.
A úplne nakoniec, nad čím som sa zamyslel....všímate si aj vy, že stále viac a viac ovplyvňuje svet minimalizmus ? Neviem, či sa to zdá len mne, ale myslím si, že všetko sa chce len vizuálne zjednodušovať.Mňa to tiež všetko nejako podvedomo ovplyvnilo a začal som si dosť ulietavať na minimalistickych kompoziciach vo fotení a točení, ale keď sa tak pozriem už je toho moc.
Neviem možno je to trápna úvaha.
A ľudia vidíme sa v Prahe, kde budem predávať nejaké svoje veci... Ďakujem superko Adi, mojej spolužiačke za fotky aj ju uvidíte v Prahe, bude s ňou sranda.









polo shirt - marc by marc jacobs
jeans - H&M
shoes - dr.Martens

Žádné komentáře:

Okomentovat