pátek 5. září 2014

film which fell into the sea

Leto by som zhrnul asi tak, že bolo úplne hrozné naozaj, ako celý tento rok.Opíjanie sa, pozeranie seriálov, sem tam nejaký malý výlet a to je všetko.Má to jedno pozitívum, že som spoznal viac super ľudí , o ktorých som v KE nevedel.Myslím, že nemôže byť každé leto úplne najsuper, ja som mal najlepšie minulý rok.Posledné dni leta, ktorým som už neprikladal žiadnu váhu sa mi ozvala Bronka, ktorá mi zachárnila posledné dni a vzala ma do Benátok.Strašne som si to užil a boli to najlepšie dni z tohto leta.Tu sú nejaké fotky, ktoré som fotil na analóg.Btw ľudia budem na tomto evente  a budem tam mať nejaké veci.Dúfam, že ste mali super leto! 


















T-shirt- HM
Shorts-HM
Shoes- converse
Bag- choies







Žádné komentáře:

Okomentovat