pátek 14. března 2014

Budapešť vol. II

I divided my photos from Budapest to two posts. This photos are from first day.
It was really super trip, and i wanna go back <3. I think that is my new fav city. When I'll be again in Budapest, I will stay there how long will it be possible. Everything about my trip I wrote in previous post, it may short, but I don't wanna write about it, I wanna talk about it :D . Now back in my life in Košice, I'm really busy, because i create some new things and projects. I'm really happy, finally.

Rozdelil som fotky z Budapešte do dvoch postov. Tieto fotky sú z prvého dňa v Buda.
Bol to naozaj úžasny trip, chcem ísť späť <3. Asi je to moje nové obľúbené mesto (aj keď je to v Maďarsku :D). Keď sa vrátim späť do Budapešte ostanem tam tak dlho ako to bude možné. Všetko o mojoj buda tripe som napísal v predošlom poste, bol som stručný ale boli to naozaj super dni, ja o tom nechcem písať ja chcem o tom rozprávať :D.Späť v Košiciach, som veľmi veľmi zaneprázdneny, pretože robím na nových veciach.Som naozaj strašne strašne šťastný, konečne <3.









Coat-H&M
T-shirt - Topman
Jeans - H&M
Shoes - Dr.Martens

4 komentáře:

  1. what a lovely Outfit,
    i love it <3

    btw do you want to follow each other?!
    follow me and I follow you back,
    when you want :D

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotografie :) Veľmi sa mi páči aj tvoj outfit *q*

    OdpovědětVymazat