čtvrtek 3. ledna 2013

First post in this year.


Ako som už sľúbil ,že budem mať pravidelnosť v postovaní , tak sa to snažím dodržiavať.Je tu post z 2.1 2013 , čiže prvý post v tomto roku.Na moje pomery som stal veľmi skoro , už o ôsmej som začal deň kávou v mojom obľúbenom podniku a neskôr to pokračovalo v ďalšej kaviarni v Optime v ,,Le Bistro" kde som sa najedol.A na rýchlo som nafotil outfit na parkovisku pred optimou.Deň som strávil s  mojim najlepším kamarátom ,ktorý tým dňom začal blogovať tiež.
www.offtostreets.blogspot.com
Nezabudnite si pozrieť jeho blog a môžte ho aj podporiť :).









Shirt-New Yorker
Sweatshirt-Second Hand
Jeans-HM
Creepers-Demonia

_______________________________________________
www.offtostreets.blogspot.com


11 komentářů:

  1. super outfit, kamaráda sleduji též :)

    art-in-the-eye.tumblr.com

    OdpovědětVymazat
  2. ohhh boy....your comment is really nice.... you can follow me on facebook and with this youu'll never forget the blog!ghaha. really thanks
    lots of kisses

    facebook: showroomdegarde

    OdpovědětVymazat
  3. jeeeeeziiiiis!!!! <3 tesim sa, ze som ta objavila!

    OdpovědětVymazat
  4. genial post...me encanta la delgadez y la actitud de las fotos

    OdpovědětVymazat
  5. beautiful post!!:):)Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpovědětVymazat
  6. Wow what a great look, I really like your taste! Wanna follow each other? Please let me know :)

    OdpovědětVymazat
  7. neviem akou náhodou som narazila na tento tvoj blog ale určite sa tu pozriem pravidelne ! :) super, super fotky, super všetko :)a to farebné kombo a najmä sveter sa mi veľmi páčia ;)

    OdpovědětVymazat