pondělí 28. ledna 2013

Day with Wendy after long time.



Už je skoro po januári a už dlho som chcel dať post a nemal som pomaly ani čo postnút.Okrem školy pre mňa posledné týždne nič neexistovalo a preto som nemal ani na nič čas.Od tohto roka čakám zmeny , pretože som sa rozhodol viac fotiť viac tvoriť a venovať sa viac veciam ,ktoré ma napĺňajú.Snáď to neostane len pri predsavzatiach ,ktoré sa stratia koncom januára.Okrem toho mi konečne dorazilo ,,Lomo Diana F+" ,ktoré som tak dlho chcel.
Po dlhom čase sme si s Wendy spravili deň pre seba ,šli na kávu a niečo odfotiť.
Samozrejme voľba kaviarne bola ,,Cavarea Theatru".Ako som už spomínal najlepšia kaviareň v Košiciach, kde ma už poznajú natoľko ,že už keď dojdem mám na stole presso.















                                        sweatshirt-New Yorker, jeans-H&M, Shoes-Creepers-Demonia, Bag-Topman

5 komentářů:

  1. i love the creepers....i love your hair

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, mas skvely styl!! Napr. chalana s creepersami som v BA asi este nevidela. Like!
    Ale neda mi nespytat sa, preco si taky zhrbeny?

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, úžasne sa obliekaš. A tie creepers, skadiaľ ich všetci máte?:)
    xo Jajka

    OdpovědětVymazat