úterý 10. července 2012

Coffee,cigarettes and some good photos with Ann !

Ya. Here are photos witch i taken with Ann few weeks ago.She ask me ,,are we going on coffee today?" And i said ,,Ya, why not?" ... I had a camera with me on coffee. 
We visited ,,Nech sa páči". And i said ,,Ann ? i know where we can go." 

Tu su fotky ,ktoré som fotil s Ann pár týždňov do zadu.Spýtala sa ma či ideme dnes na kávu a ja som odpovedal ,,jasné ,prečo nie? ...Mal som so sebou fotoaparát na káve. Navštívili sme ,,Nech sa páči". Povedal som ,,Ann? viem kam by sme mohli ísť"




4 komentáře:

  1. Druhá a třetí jsou vážně krásné, že by mi stačil článek jen s nimi, aby vynikly :)

    OdpovědětVymazat
  2. ted jsem objevila tvuj blog a jsem nadsena! super super :))

    http://terezastepankova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. tá druhá/tretia je kde fotená? :)
    úplne úžasné

    OdpovědětVymazat