pátek 29. června 2012

School ended, and summer is here.

Ya. School ended and i ask me what i will doing all summer ?.. I have got some plans like visit Prague,Vienna,Budapest and other citys but i dont know what else i have on my "plan" ... Today i spended with Tina nd her family in my house... We ate so many things...But she must go home and i am  going to city and will say good-bye all my friend , because tommorow i will go to my family , far far away from Košice.There i will have got some job... And i want earn some money... i planning to buy iphone 4S :) ... i planning to go back to ke when i will have got money... Next stop is Prague or Budapest...

Áno.Škola skončila a ja sa pýtam seba čo budem robiť toto leto ? Mám nejaké plány ako navštíviť Prahu,Viedeň,Budapešť a ostatné mestá ale ja neviem čo iné mám na pláne. Tento deň som strávil s Tinou a jej rodinou v mojom dome.Jedli sme toľko vecí... Ale ona musí ísť domov a ja sa chystám ísť do mesta a povedať dovidenia všetkým priateľom, pretože zajtra odchádzam k mojej rodine,ďaleko ďaleko z košíc.Tam budem mať nejaku robotu. Chcem si zarobiť peniaze...plánujem kupiť iphone4S... plánujem sa vrátiť do Košíc keď budem mať peniaze. Dalšia zastávka je Praha,alebo Budapešť.







2 komentáře:

  1. ach mňamka, aj ja by som najradšej niekam vypadla, bohužiaľ to nie je možné, môj jediný výpadok bude asi smer KE :D, ale tak snáď môj mužský niečo vymyslí a držím palce ohľadom ciest a iphonu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem, snáď by sme sa mohli stretnuť v tých Ke :)

      Vymazat