pátek 13. dubna 2012

.FASHION SHOW.


... Totally amazing im very liked it...
Uplne užasne, veľmi sa mi to páči.


Yellow strap with grey dress ?. Ya.
Žltý opasok s sivými šatami?. Áno.


And this outfit was one from best outfits. 
A tento outfit bol jeden z najlepších.


IT WAS TOP!
Bolo to top!

I think that all collection was from "We are not sisters".
Myslím ,že celá kolekcia bola z "We are not sisters".


Simply but amazing.
Jednoduché ale úžasne.



I love when fashion contain more fantasy. I love extravagnt things and this it was IT.




I must say that it was AMAZING fashion show ...Amazing people was there and i comented all outfits with my friends and i feel so GOOD , :)
Musím povedať že to bola úžasna modna prehliadka. Úžasný ľudia boli tam a komentoval som všetky outfity s mojimi priateľmi a cítil som sa tak dobre.

4 komentáře:

  1. úžasná prehliadka, strašne inšpirujúci ľudia... a proste len viac takýchto akcií v KE...

    OdpovědětVymazat
  2. presne. bude v Hiltone zas niečo dávali v rádiu ale prepočul som to skúsim zistiť nejak viac

    OdpovědětVymazat
  3. ach tíško závidím,že som nakoniec nemohla dôjsť, lebo som sa na to hrozne tešila a vyzerá to super :)

    OdpovědětVymazat
  4. :/ , hej no bolo super , :) ďakujem , niekedy nabudúce, rád spoznávam ďalších blogerov :)

    OdpovědětVymazat